FANDOM

Pierwsza drużyna obcych. Jedenastka Raimona stoczyła z nimi trzy mecze.Pierwszy wynik 13-0. Drugi mecz 17-0. A trzeci 1-2 wygrana Raimona. Zniszczyli dwie szkoły. Jej kapitan to Reize. Chociaż Raimon wracają do szkoły po zwycięstwie z Zeusem, Mark zauważył trzy świecące obiekty spadające z nieba. Obiekty te zniszczyły szkołę. Jako zespół przyjeżdża tam, widzą ich poprzedników (starą Jedenastkę Raimona), który wkrótce pojawi. Po krótkiej rozmowie, Reize pokazuje siłę jego Astro Przełomu i znika ze swoimi partnerami za pomocą czarnych piłek. Ich następnym celem jest odkryta być szkoła obok Raimon tych, którzy poszli tam i rzucili im wyzwanie, ale są łatwo pokonany i Steve, Sam, Max, Jim i Timmy są kontuzjowani.  Gemini Storm VS Raimon Zespołu Raimon, który ma teraz Linę Schiller jako nowego trenera i Victorii Vanguard jako nowego zawodnika do zespołu. Choć mają spore szanse na wygraną, Axel jest dręczony, aby dołączyć do kosmitów, którzy zagrozili jego siostrze, która czyni go stracić wszystkich swoich rzutów i trener robi wszystko aby przejść do linii ataku w drugim meczu, który zakończył się klęską dla Raimon. Trzeci mecz rozgrywa się w Alphine, szkoły, gdzie Raimon spotka Fubukiego Shirou, znakomitego gracza, który jest zarówno obrońcą i napastnikiem, zastępując Axela który został wyrzucony z drużyny, i pokonując Janusa i Gemini Storm. Niestety, zaraz po meczu pojawia się inna drużyna, Epsilon.

  1. Leonard Hole (Galileo) (GK)[1]
  2. Corn That (Coral) (DF)
  3. Gigs Reus (Gigu) (DF)
  4. Grand Icewater (Ganymede) (DF)
  5. Charon Gin (Karon) (DF)
  6. Pat Box (Pandora) (MF)
  7. Grengo Sora (Gringo) (MF)
  8. Ion Ryan (Io) (MF)
  9. Rhona Coudntown (Rihm) (FW)
  10. Greenway/Janus (Janus) (MF/Kapitan)
  11. Dylan Bluemoon
    Gemini Storm logo

    LOGO Gemini Storm

    (Diam) (FW)
Gemini Storm

Gemini Storm